nedräkning till taiwan..

Hej hej hallå..

Det är lördag natt och jag är klarvaken. Frågan är om det är kaffet och damsugaren (kakan damsugare alltså) eller om det är resfebern som spökar. Har suttit o kollat att f´lygen ska gå som planerat, hur tidigt vi bör åka hemmifrån och att vädret är som det ska i Taiwan. Jag vet, jag är galen, men sån är jag. Den här gången är jag riktigt nervös över allt. Min bror ska ju faktiskt gifta sig. Jag måste vara där i tid och mitt bagage måste vara där. Nu när man jobbar som resesäljare så vet man hur lätt det är att ett bagage försvinner eller att ett plan är försenat så att passageraren missar nästa plan. Kanske är det de som gjort att jag redan lördagnatt är sjukt nervös inför resan.

Egentligen skulle vi ut och partaja idag, men det blev inte så. Vädret är bara grått och trist och det var ingen som egentligen kände för att gå ut. Jag tvingade ut Jonas på lite shopping eftersom han inte äger ett enda sommarplagg och verkligen behövde lite nytt inför resan. Ni ikväll har vi bara spelat xbox vilket inte heller är helt fel :)

Fick förresten hem lite papper om jobbet denna veckan. Bla medecinska frågor om min bakgrund och mina sjukdomar i släkten som skulle fyllas i. Dessutom fick jag en typ av löneförslag. Hehe...hmm..Jag blev nöjd. :) Det kan jag säga..

Nu är det exakt...3 dagar och 13 timmar tills vi sitter på första planet.....wow wow... :) :) :)

PUSS PUSS PUSS PUSS

Kommentarer
Postat av: Lisan

Resfebeeeeeeeeeeeeeeer ;) Ha en trevlig resa!!!

2007-07-01 @ 12:16:15
Postat av: Lisan

GRATTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS :D

2007-07-11 @ 07:55:21
Postat av: Maria

Hej Sarah!!
Grattis på 26 års dagen!!
Hur har du det i Taiwan? Är det varmt? Här bara regnar det... :(
Njut ordentligt och hälsa Matte!

2007-07-11 @ 10:23:50
Postat av: Maria

Grattis på Namnsdagen!!! :)

2007-07-19 @ 16:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback