söndag.. :)

Hej igen,

Idag är det söndag och jag känner mig fortfarande lika lycklig. Jag kan inte riktigt förstå än att det faktiskt valde mig och inte nån av de andra som faktiskt var födda och uppväta i England. Jag måste verkligen ha gjort ett bra intryck på dem!

Igår var jag och Jonas i Chester och det var riktigt mysigt att vara där. Staden är som en liten riddar-stad eller vad man säger. Söta hus, korsvirkeshus...Ja det är helt enkelt en lite söt stad. Vi gick och strosa rungt borgen och solen sken och temperaturen uppmättes till 26 grader. Sen åt vi middag på en tapas bar med jättego spansk mat.

Sen var det ju match på kvällen. Danmark - Sverige. Ja det var verkligen en match man sent glömmer. Resultatet blev i alla fall 0 - 3 till vårt kära fosterland. Bedrövligt och tråkigt sätt att vinna på, men jag tycker domaren tog ett bra och rätt beslut. Man måste tyvärr sätta sådana gränser för att fotbollen fortfarande ska kunna vara den folkfest  och den  glädjen som den alltid varit.

Måste säga att detta är den skönaste söndagen på mkt mkt länge. Kär otrolkigt skönt med söndag när man vet att även om jag ska jobba imorron så kommer jag inte att jobba kvar så där jättelänge till. Vet i och för sig inte alls när de hade velat att jag skulle börja på det nya, men jag gissar på juli, augusti nånting. Jag är så gla!!!

puss o kram



Kommentarer
Postat av: Maria

Din glädje smittar!

2007-06-04 @ 13:11:01
Postat av: Maria

Glad Midsoomar!!

2007-06-21 @ 17:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback