inge jubb :(

Hellu....

Nu så har man varit arbetande i hela 3 veckor. Det känns skönt att göra nått nyttigt och det går riktigt bra för mig. Lite svårt är det faktiskt och man måste vara lite av en programerare för att klara av att hitta rätt resor och rätt pris till kunderna som ringer och vill flyga bort från kalla sverige. :)

Fick veta igår att det inte gick nån vidare på intervjun jag var på :( buhuuuu.....Ville verkligen ha jobbet och trodde väl lite att det var ganska så säkert att jag skulle vara en av de utvalda att få jobba i Liverpool, men så var det inte. Jag hade inte lyckats övertyga min panel tillräckligt. Allt såg bra ut på papper och min skrivtest och mina språktalanger i engelska var fantastiska men jag hade inte varit tillräckligt förberedd på intervjun och läst om hur det engelska systemet fungerade...hmm...tror fan det....jag hade ju just fått veta en vecka innan att jag var välkommen på intervjun...hur skulle jag kunna hinna....hmm...alla andra hade ju sökt jobbet i december och alla tyskarna verkade ha råstudat som om det var en livsavgörande tenta de gjorde. *suck* Men det går bättre nästa gång och jag ska inte deppa, detta var det första jobbet jag varit på intervju på och det skulle väl egentligen vara kontsigt om jag fick det första jobbet jag sökte!!

För att dränka mina sorger efter beskedet bestämde vi oss för att sticka på en konsert som en av mina arbetskompisar skulle ha. Han heter är Alex och är norrman, spelar trummor i lite olika band och jag hade verkligen sett framemot konserten. Men just som vi betalat inträdet så kom han och sa att de nyss spelat färdigt....*sicken jäkla otur* Men vi snackades och vi hängde med till hans norska fest som låg på duke street...huset mittemot oss :) Det var skoj att träffa så många skandinavier och det kändes inte som att man var i Liveropool längre. Alltid kul att lära känna nya ansikten.....

Ha det så gott....
PUSS PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

De är fan dumma i huvudet som inte gav jobbet till dig. De har dömt dig för tidigt helt enkelt. Men du får komma igen och visa dem att du kan. Nu har du ju ett jobb iallafall och får söka vidare i lugn och ro.

2007-03-11 @ 14:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback