en ledig dag.. :)

Heeej..

Är ledig idag och det är riktigt skönt att bara vara....gick upp med Jonas, men ändå har tiden bara sprungit iväg....panik handlade två par skor igår och dem har jag fått byta fram o tillbaka, men nu är jag nöjd...hoppas jag :)


Fina va??!!! :)


Maria har varit här en kort stund (två dagar). Det var mysigt att ses och prata om allt möjligt. Honär en fantastisk vän, hon är bara så Maria. Lugn, sansad och underbart snäll! Var ute en väng på måndagen och drack lite drinkar.

image36
Maria och Jag på Alma de Cuba :)

image37
Maria :)

image40
Jag....mmmm...va gott :)


Som sagt eftersom jag är ledig idag måste jag tyvärr göra lite nytta nu...buuuäääh.....skriver mer en annan dag...

PUSS o KRAM

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej på dig! Så fina bilder ;) Har du använt paraplyet något än?? JAg ska packa upp idag, det är alltid det tråkigaste, men jag har ju många nya tröjor iaf. Ta hand om dig!! KRAM

2007-05-18 @ 12:12:39
Postat av: Lisan

Hej du!!Ja, jag har mina stunder då jag e djup :P Hur e d me daj då??Hoppas allt e bra...*Kjamiz*

2007-05-19 @ 13:00:18
Postat av: Lisan

Halloooo Bruden! Jodå, allt bara bra med maj..hur e d själv? Snart helg igen, nåt kul som händer? Själv ska jag antagligen bara ta d lugnt! Å jag har heller inte så stor koll längre..men, vill gå ner till dom 58 kg som jag bestämde maj från allra första början.. Just nu ligger ja o pendlar mellan 59-60! Men, d börjar känns lite svårare nu när sommaren kommer o allt.. Man vill ju njuta av värmen, livet o allt d goda som hör till ;) *Hehe*! Men, så länge jag inte går upp till övervikt så är jag nöjd.. Om jag inte går ner allt nu, så ska jag iaf se ti o göra d ti hösten..då kan man träna som en idiot..d finns inget annat att göra :P *Kjam på daj*

2007-05-23 @ 14:59:36
Postat av: Lisan

Ja, jag har blivit riktit besatt!!! :P
Å igår åkte dom ut ur svenska cupen...jävla skit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Å d e ju bra att du håller din vikt, d e så d ska va ;) Tänk vikken tur att ja "presentera" daj för viktklubb :P *Hehe*! I helgen ska ja på kalas både lör o sön..å sen på sönda ska ja även se MFF med Maria :) Hoppas allt e bra annars...*Kjam*

2007-05-25 @ 09:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback