Thunell/Tsai...väldigt snart.. :)

Hejsan..

Det är ju flera veckor sedan jag skrev och det har hänt lite grann sedan påsken när Matte och Brenda var här. Mamma och Pappa har oxå varit här och det var lite mysigt att träffa dem igen. SAS fick ju för sig att strejka precis när de skulle flyga över, men som tur var llöste det sig och jag kunde flytta min lediga så vi fick kvalitets-tid när de väl var här. Saknar familjen ganska så mycket. Det går liksom i omgångar. Just nu har jag bara Taiwan-resan i huvudet. Kan inte fatta att min älskade bror ska gifta sig. Det är ju sjukt stort. Det kommer bli två fantasktiska veckor i Taiwan känner jag på mig.

Annars är allt bra. Jag jobbar på som vanligt och jag trivs fortfarande bra med mina arbetsuppgifter och mina arbetskamrater. Ledningen är riktigt dålig, men man står ut när man hra kul när man är på jobb. Har lärt mig ganska så mycket och skulle kunna tänka mig att fortsätta jobba med resor även i framtiden om jag skulle misstrivas med socialt arbete.

Ikväll är det Eurovision och vi har bjudit hit lite folk för att se den här, varför jo...För vi har ju en jättejättestor tv nu. Jonas fick sålt sin lägenhet och hade bestämt att han skulle köpa en stor tv när han fick pengarna. Så så blev det. Väldigt väldigt snygg är den....så ikväll blir det skoj att ha lite folk och kolla på Eurovision :)

Imorron kommer Maria hit. Ska bli jättekul att träffa henne, känns som 100år  sen nu. Hon har varit i London med en kompis och tänkte komma upp hit och hälsa på och skälvklart får hon göra det!! Ska se till att hitta på lite skoj när hon kommer. Smartisen har såklart ingen mobil med sig, men det löser sig säkert. :)

Sen är jag fantastisk glad över att en av mina allra bästa vänner har en bulle i ugnen..mmmm...det är sant...visst är det fantastiskt!! Skulle väldigt gärna vilja vara med henne nu och se hur hon växer, men men...hon får ta och masa sig hit i sommar tycker jag!!

PUSS PUSS`

Saknar och tänker på er mina vänner och min famil...Love U

Kommentarer
Postat av: Lisan

Vem har bulle i ugnen??? :)

2007-05-13 @ 08:50:44
Postat av: Louise

LOVE U 2!

Tänker på er!

Kramar Louise

2007-05-13 @ 14:23:01
Postat av: Maria

Hej Sarah! Nu är jag hemma igen. Tack för mysiga dagar, var jätte kul och träffa dig igen och se hur du har det nu. Liverpool är en mysig stad och ni har en super fin lägenhet!
Hoppas vi ses snart igen...
Många kramar!!

2007-05-15 @ 23:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback