jag vet jag är så kass ass.....

Hej hallå...

Asså jag vet att jag är dålig på att skriva här...haha..men jag lovar nu ska jag bättra mig igen. Är hemma från jobb idag, inte för att vara ledig eller vara sjuk, utan för att jobba hemma istället. Håller på med en rapport som ska upp i domstolen, jobbigt, men det ska nog gå bra. Det är ju första gången som jag gör en sån här rapport, dessutom ska jag själv ställas i rätten och bli utfrågad om allt. Men det ska nog gå bra.

Allt är bra här. Updatering sen sist är ju att vi åkte till Dominikanskan...helt underbart avslappnad resa. Jonas överraskade med att fria till mig och givetvis svarade jag ja. Vi har ju snart varit tillsammans i åtta hela år och det känns ju ganska naturligt att ta ett steg framåt nu.

Mamma, Pappa, Matte och Brenda var här en sväng i slutet på April början av Maj. Skänt att träffa dem och krama dem. Saknar familjen mycket, men har på nått sätt vant mig vid detta livet. Det är bara precis när det åker hem som det är fruktansvärt jobbigt, men det går över efter några dagar när man är yillbaka i rutinen.

Bettina och Sven ska snart komma över och fira midsommar med oss. Ska bli så kul att träffa dem. Har inte träffats ordentligt på väldigt länge.

Annars har det inte hänt så mycket här. Trivs i huset med kisarna och fästmannen ;) Önskar mina vänner kunde komma över en sväng med snart...

PUSS O KRAM

Kommentarer
Postat av: Lisan

Ja, det hade verkligen varit kul att komma dit o kolla hur ni bor... :D

2008-05-30 @ 16:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback